20 April 2010

Bob Dylan live in Athens, 29/5/2010 @ Terra Vibe

Για τόσους είπαμε, αυτόν τον ξεχάσαμε. Πιθανότατα το ξέρετε ήδη, αλλά ας το ξαναπούμε:
Ο Bob Dylan θα μας τιμήσει φέτος με την παρουσία του στη Μαλακάσα το Σάββατο 29 Μαΐου.
Η προπώληση ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι τιμές:
Τα πρώτα 2500 εισιτήρια κοστίζουν 39 €
Μετά την εξάντλησή τους το εισιτήριο γενικής εισόδου θα κοστίζει 45 €
Το εισιτήριο της διακεκριμένης θέσης κοστίζει 75 €
Το εισιτήριο στο ταμείο την ημέρα της συναυλίας θα κοστίζει 50
Ακόμα και για τους μη fan, μια καλή ευκαιρία να δουν έναν μουσικό που έχει επηρεάσει πολύ τη μουσική εδώ και δεκαετίες.

5 comments:

Soul Auctioneer said... Apr 20, 2010, 9:34:00 PM

Ειναι Ντύλαν ρε γαμώτο όπως και να το κάνουμε... Εγώ ψήνομαι...

Anonymous said... Apr 21, 2010, 9:08:00 AM

θεμη μουφα θαναι,δωστα αλλου καλυτερα

kill your idols κ ετσι

shin0bi said... Apr 21, 2010, 4:09:00 PM

Επειδή και τα 2 παραπάνω ισχύουν εγώ θα παραστώ.
Και είτε θα πω μπράβο, όντως μετράς ή θα αποκαθηλωθεί το είδωλο και θα φάει κράξιμο.

Anonymous said... Apr 26, 2010, 10:25:00 PM

Οποιος θελει να λεγεται οτι ειναι γνωστης της καλης ροκ μουσικης θα πρεπει να βρεθει εκεινη την μερα!
Εγω προσωπικα θα παω Σοφια,Βουλγαρια να τον δω διοτι θεωρω οτι το κοινο εκει ειναι πιο ωριμο σ'αυτο το ειδος,συν το γεγονος που δεν με βολευει εκεινο το σαββατοκυριακο και προτιμω καθημερινη.
Εχω παρει και διακεκριμένη θέση με 75€ αλλα θα δω το ειδωλο μου απο την 9η σειρα!!!

Anonymous said... May 28, 2010, 8:18:00 PM

ελα μωρε ντυλαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment