23 June 2009

EJECT FESTIVAL 2009 DAY 2


SUBWAYS:Δεν μου λένε τίποτα εν έτη 2009.
highlights: Τα stagediving του Billy Lunn και η μικρόσωμη Charlotte Cooper που ήταν μικρότερη από το μπάσο της.

KLAXONS: Ο δίσκος τους 'Myths Of The Near Future' φαίνεται έχει στοιχειώσει το μυαλό μου και ίσως να το βρήκα ονειρικό το live
highlights: τα ρούχα τους , το 'Μagick', το 'Totem On Τhe Timeline' , η αίσθηση του ουράνιου τόξου πάνω από τα κεφάλια μας , η φωνή μας που δεν υπήρχε αφού από τους Pixies την προηγούμενη μέρα είχε ήδη κλείσει.


ECHO & THE BUNNYMEN: Ίσως να φταίει η κούραση του διημέρου δεν ξέρω , ίσως το γεγονός να μεταφερθούμε στον εσωτερικό χώρο , δεν μου είπαν τίποτα οι Echo και εγώ δεν τους τίμησα και ιδιαίτερα.
highlights: Επιτέλους έκατσα έξω να απολαύσω ένα τσιγάρο.


JARVIS COCKER: Έκαστος στο είδος του.....
highlights: η ξελιγομένη τύπισσα που γέλαγε σε κάθε αστεία ατάκα του...


ROYKSOPP: Καλό ήταν που ήρθανε , καλό που τους είδαμε , παίξανε κομμάτια απο τον τελευταίο δίσκο , δεν ξεσηκώσανε , αλλά αυτοί είναι οι Röyksopp , είναι cyborgs.
highlights: Η στολή κοτόπουλο της τύπισσας , το όνομά της δεν το ξέρω , το καπελάκι του Torbjørn Brundtland και η γυναικεία σχεδόν φωνή του Svein Berge , το απρόσμενο anchor .


2 ΜANY DJ'S : Ας μπει η Μoody να μας πει πως ήτανε , τα σχεδόν 5 λεπτάκια που κάθησα (ναι ήμουν ένα zombie) , ήταν αρκετά καμμένο.

highlights: συνομιλία τυπά που χτυπιότανε μέσα στα beatia με τον φίλο του ;

-Κύττα έξω ρε μαλάκα παίζουν ακόμα οι ξενέρωτοι!!!! (εννοώντας τους Röyksopp)

-Πωωω ρε φίλε !!!!


JAMES LAVELLE: Δεν έχω ιδέα , πρέπει να κοιμόμουνα , η Ν. τα ξέρει όλα . Άκουσα τα χειρότερα πάντως.


Αντικειμενικά το festival ήταν σχεδόν άψογο και πονεμένο.


(photo by Moodygirl)

18 comments:

mamanis said... Jun 23, 2009, 2:14:00 PM

Subways, Klaxons, Jarvis Cocker's band, Royksopp είναι μπάντες που απλά δεν υπάρχουν στον χάρτη .Απορώ γιατί βάλανε όλες τις μούφα μπάντες με τους Echo & the Bunnymen. Μόνο να την λες στην matsi ξέρεις. Δεν κοιτάς τα χάλια σου. Σκάλες ανώτεροι οι Editors και οι Starsailor. Δεν σε χάλασε αρρώστια.
Πάντως εγώ για να είμαι σίγουρος δεν πήγα στο Eject (αν και θα γούσταρα να ξανάβλεπα Pixies). Άσε που προτιμώ να τα σκάσω σε άλλες σοβαρότερες συναυλίες που έρχονται. Εject και μαλακίες. Κλάιν!

arrostia said... Jun 23, 2009, 2:35:00 PM

χαχχαχαχαχαχχαχα

συμφωνώ απόλυτα για Subways και για Jarvis.Και φυσικά θεωρώ μπαντάρα τους Echo.Ξαναδιάβασε λοιπόν .
Πες τα ρε μαμανη, συμφωνώ ,μαζί σου , και εγώ Pixies ήθελα να δω . Η nu rave είναι άλλη υπόθεση , εδώ είσαι άσχετος , μην πας παρακάτω...

mamanis said... Jun 23, 2009, 3:14:00 PM

Όταν ακούω αυτό τον μουσικό όρο που διέδωσαν οι Klaxons (και συνεχίζουν οι Late of the Pier) με το κωδικό όνομα nu rave μου φέρνει τουλάχιστον γέλωτα. Καρα-pop/indie του κερατά είναι και τίποτε άλλο. Για εξήγησε μας που ακούς το rave σε όλα αυτά; Εγώ πάντως δεν ακούω ένα νέο είδος rave όπως σε παραπέμπει o όρος. Εκτός και αν εννοούν κάτι άλλο η είμαι κουφός εγώ και ακούω άλλα. Για κάνε μας ένα explain σε μας τους άσχετους ρε αρρώστια. Γιατί είχα μια φαγούρα για τους Klaxons.

arrostia said... Jun 23, 2009, 3:22:00 PM

και εμένα δεν μου αρέσει ο όρος ειλικρινά και ούτε μπορώ να τον εξηγήσω με λόγια , όλοι οι όροι στη μουσική μου την σπάνε. Εσύ ομως μαμάνη (αχαχχααχχαχ)πες μας για την rave , εγώ τότε θήλαζα ακόμα...χαχαχαχαχαχαχχααχ
ps: έχουν καταλύξει οι δημοσιεύσεις μου να είναι οι πιο δημοφιλεις τελικά.
χαχαχχχαχαχαχαχ

Anonymous said... Jun 23, 2009, 3:38:00 PM

Μάλλον βρισκόμουν σε άλλο φεστβάλ.Στην περίπτωση των Klaxons καλύτερα να μας έδιναν κανα cdακι, να το ακούμε σπίτια μας κρυφά πλέον, καθώς προσωπικά όλο το perfomance τους ήταν άθλιο και τα παιδάκια τελικά για κλάμματα.
Στους Royksopp πάλι αποκαλύφθηκαν οι ομοφυλοφιλικές τάσεις πολλών μα πάρα πολλών παρεβρισκομένων.Δεν έχω πρόβλημα αλλά DON'T TOUCH!!!!
Την βραδιά την έσωσαν οι 2 Many Djs που έπαιξαν μέχρι το Roots από Sepultura και γενικά ανέβασαν και κόσμο που δεν είναι και πολύ fan των μπλιμπλικιών.

arrostia said... Jun 23, 2009, 3:41:00 PM

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ MUDHONEYMAN KAI ΑΣ ΜΗΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ

matsi said... Jun 23, 2009, 3:43:00 PM

SUBWAYS φοβερή ενέργεια!! KLAXONS περίμενα κάτι πολύ καλύτερο!! ECHO & THE BANYMMEN
όσο χάρηκα που θα τους έβλεπα, τόσο απογοητεύτηκα..ΧΑΛΙΑ ήχος!!
Το highlight της βραδιάς, ήταν ο JARVIS COCKER, που ανεξάρτητα αν σου αρέσε η μουσική του ή όχι, είχε την καλύτερη σκηνική παρουσία σε όλο το φεστιβάλ.

arrostia said... Jun 23, 2009, 3:50:00 PM

2 many djs htan to kalytero

mamanis said... Jun 23, 2009, 3:51:00 PM

Χα χα χα χα χα χα… Ας πρόσεχες MudHoneyMan. Δεν ήξερες… δεν ρώταγες;
@ arrostia: Σιγά ρε αρρώστια, κόψε κάτι (σιγά μην θήλαζες κιόλας). Και εγώ πιτσιρικάκι ήμουν όταν με πήγαν πρώτη φορά στα Οινόφυτα. Απλά εσύ τότε άκουγες Καζατζίδη από το πικ-απ των γονιών σου. Χα χα χα χα χα…

Anonymous said... Jun 23, 2009, 4:00:00 PM

Όπως τα λέει η μάτσι αλλά συγκριτικά με αυτά που περίμενες οι 2 many djs άφησαν την καλύτερη εντύπωση, ήσουν δεν ήσουν εκεί.

Anonymous said... Jun 23, 2009, 4:06:00 PM

Μαμάνη παραλίγο να μπώ σε ερωτικό όχι τρίγωνο αλλά πολύγωνο.Περικυκλώθηκα από ορδές βαρβαρων τοιούτων και χμ χμ χμ ψήνεται κανείς το καλοκαιράκι για Τήλο???

mamanis said... Jun 23, 2009, 4:36:00 PM

χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα....

tiger said... Jun 23, 2009, 5:40:00 PM

εγω εκεινη τη μερα πηγα rosetta στο αν.
Φ Ο Β Ε Ρ Ο livε.
τρελλη ενεργεια απο τον τραγουδιστη που κοπανιοταν στην σκηνη αλλα και απο ολη την μπαντα.
κριμα που το χασατε ρε, ειδικα στον μαμανη και ισως και στον shino(δεν ειμαι σιγουρη) θα αρεσαν πολυ.

Soul Auctioneer said... Jun 23, 2009, 8:24:00 PM

Rosetta πρέπει να τα σπάσανε τα 20 άτομα που τους είδανε. Ειναι τρελή μπαντάρα οπως και να το κάνουμε (Galilean Satellites φορ δε γουίν)

Όσον αφορά το ετζέκτ η φάση πρέπει να τανε 4φασική αλλα ειχε Pixies & Echo & the Bunnymen (κριμα που παίξανε σκατά) & 2 many djs ρε πούστη μονο και μονο γι αυτους θαμπς απ

P.S. Τα σπάω με τα σούπερ σχιζοφρενικά ιντερνετικά 'χα χα χα χα χα' του mamani που θυμίζουνε το Αυτό απ την ομονυμη τηλεταινία Στηβεν Κινγκ (αυτο ειναι κομπλιμάν)

nikisot said... Jun 23, 2009, 11:54:00 PM

ti na pw re paidia
thn exw pei th gnwmh mou
an kai agapw royksopp, 2 many djs htan to kalytero

Anonymous said... Jun 24, 2009, 5:30:00 PM

εγώ δεν πήγα και τελικα δεν καταλαβα αν ηταν καλά η οχι. ο μονος μαλλον που περασε καλα πρεπει να ηταν ο μαντχανι μαν...
ταιγκερ εχασες κατι?εδω λενε για το ιτζεκτ.
αρρωστεια παψε να διαφημιζεις μουφα φεστιβαλ!
ματσι ουελκαμ το δε μπλογκ!

nu

tiger said... Jun 24, 2009, 6:28:00 PM

@nu
ωχ λα8ος ρε.η8ελα να ποσταρω στο θεμα για τους rosetta.τι?δεν υπάρχει?μαλλον για αυτο ποσταρα εδω που ηταν και το ιδιο βραδυ οποτε το βρηκα αρκετα/πολυ σχετικο.

shin0bi said... Jun 26, 2009, 5:00:00 PM

Δεν μας κάλεσες όμως. Ούτε ένα χεσεμές ουτε τίποτα

Post a Comment