27 June 2009

EIGHTIES MATCHBOX B-LINE DISASTER-Hörse of the Dög

Aυτό το κείμενο θα έπρεπε να μου βγει τελείως αυτόματα,όπως όλα τα αυτόματα πράγματα που κάνουμε καθημερινά,ανάβουμε τσιγάρο με τον καφέ,μιλάμε στο τηλέφωνο,στέλνουμε μηνύματα,είμαστε on line,χτυπιόμαστε στον ήχο του αγαπημένου μας κομματιού,προσκυνάμε την μπάντα της αδυναμίας μας.Σκέφτομαι,τώρα,πως ο δίσκος διόλου γοητευτικός θα φαίνεται δίπλα στους iron maiden αλλά δεν γαμείς...είμαι έτοιμη να flashάρω,στο παρελθόν μου,κυρίως.Αφιερώνω αυτό το κείμενο στον εαυτό μου,στο οξύθυμο εγώ μου και στις ανώμαλες αντιδράσεις μου,στο psych-garage από την Αγγλία...παρακαλώ.Όσοι γνωρίζουν τους Eighties Matchbox είμαι σίγουρη πως τους γουστάρουν απίστευτα,τουλάχιστον σε ένα υποθετικό flashback το 2002...γιατί αν κρίνουμε από φέτος....Ο λόγος που σήμερα γράφω για αυτούς είναι η απογοήτευση της τελευταίας τους κυκλοφορίας που περίμενα,ομολογώ,πως και πως.Θα μπορούσα να γράψω ένα review για τον νέο δίσκο και να τους κράξω ασύστολα,που πήγε η φωνάρα,οι γαμάτες κιθάρες,η τσίτα,που????(μου είναι αδύνατον).Το 'Hörse Of The Dög' υπάρχει στη δισκοθήκη μου,κειμήλιο,από αυτά που δεν σκονίζονται ποτέ,το έχω σε cd, σπασμένο κουτάκι,γρατσουνισμένο,εξώφυλλο,σχεδόν,τσαλακωμένο,κλείνει οκταετία χρήσης σε λίγο καιρό.Πως θα μπορούσα να τους κράξω?(μου είναι αδύνατον).Στα flashback πρέπει να γράφουμε τα ιστορικά και πότε δημιουργήθηκε η μπάντα και να δώσουμε σίγουρα μια περιγραφή για το πως ακούγονται και πόσα μέλη είναι και από που επηρεάστηκαν και μπλα μπλα.Όχι,υπάρχει το wikipedia για αυτή τη δουλειά.Πέρυσι τον Δεκέμβριο έφυγα από το Λονδίνο την ημέρα που οι Eighties Matchbox δίναν live.Βρισκόμουν τόσο κοντά στο να δω αυτή την μπάντα με αυτή τη φωνή,αυτή την εμφάνιση και με αυτό το perform που είχαν τότε,όχι σήμερα,δεν τους δίνω άλλη ευκαιρία,κρατάω το 2002,το χαρίζω σε όποιον δεν το γνώρισε ποτέ...(κατεβάστε το οπωσδήποτε!!!!!!).Μια μπάντα που της έσκασε η έμπνευση για δημιουργία σε ποσότητα,βρίσκεται στη ζωή μου στην τρυφερή ηλικία των 20,με μεγαλώνει,και στα 28 μου χρόνια με στέλνει στην λεκάνη της τουαλέτας από την αναγούλα.... 

0 comments:

Post a Comment