26 November 2009

The Happy Hollows - Spells


Δε με νοιάζει που το σπίτι θυμίζει σαν εκείνα των βομβαρδισμένων οικογενειών στο Ιρακ, δε με νοιάζει που ξαφνικά η στίβα με τα άδεια μπουκάλια μπύρας γέμισε απειλητικά πάλι το χώρο που τους έχω παραχωρήσει, δε με νοιάζει που εμφανίστηκαν και άδεια μπουκάλια ρετσίνας... τι στο καλό, έχω να πιω ρετσίνα από τότε που έβλεπα live τους Karma to Burn σε μία ξεχασμένη παραλία της Σαρδηνίας ή μόνο αυτό μπόρεσα να θυμάμαι τις τελευταίες μέρες..?Δε με νοιάζει που οι γόπες και η σταχτη από τα τσιγάρα είναι λες και ένα μικρό ηφαίστειο έκανε έκρηξη μέσα στο ίδιο μου το σπίτι και έφτυσε άπειρες ποσότητες υποπροιόντων καπνίσματος.Η τουαλέτα πηγή μόλυνσης και ο νεροχύτης δε ΄ξέρω, φοβάμαι να πλησιάσω μήπως και κάτι πεταχτεί και με δαγώσει από εκεί μέσα.Χρησιμοποιώ ένα και μοναδικό ποτήρι το τελευταίο καιρό, το ποτήρι mixed flavour cocktail όπως το βάφτησα μιας και από εκεί μέσα έχουν περάσει τα πάντα και έχουν αφήσει τη μυρωδιά τους τα πάντα και μετά από εκεί όλα αυτα μέσα μου. Πήρα ένα δώρο σήμερα σημαντικό και ασήμαντο συγχρόνως, θα το επιστρέψω όμως γιατί δε μου ανήκει, θα κρατήσω μόνο κάτι που συνόδευε το δώρο μου.Έρχεται σαββατοκύριακο ξανά για 47η φορά αυτό το χρόνο και τι κάνουν οι φυσιολογικοί ανθρώποι τα σαββατοκύριακα...ξεκουράζονται, γεμίζουν τις μπαταρίες τους κτλπ.

Εγώ δε θα το κάνω αυτή τη φορά, αποφάσισα να ανασυνταχτώ, να λαδώσω τα γρανάζια της καθημερηνότητας μου ξανά και να ακολουθήσω και πάλι τους δείκτες του δικού μου ιδιαίτερου ρολογιού. Αν κάτι με έκανε να σκέφτομαι έτσι αυτή τη μέρα είναι σίγουρα το δώρο μου-σου αλλά και αυτός ο δίσκος.Δεν είναι κάτι super και ξεσηκωτικό για να ακούσεις αλλά εμένα μου πρόσφερε την όρεξη ξανά, την όρεξη για δράση, την όρεξη για να επαναφέρω αυτά που είχα, ακόμα και την όρεξη να βάλω σε μία τάξη αυτό το Monster Room που ζούσα.Χτυπάω το Tambourine μου δυνατά και ξεκινάω.Όλα όσα χρειάζονται είναι A Man, A plan, A Canal.O άντρας είμαι εγώ, το σχέδιο έτοιμο το κανάλι δεν καταλαβαίνω γιατί αλλά κάπου θα χρειαστεί στη πορεία, μμμμ νομίζω κατάλαβα γιατί τελικά.Το χαρακτηριστικό των καναλιών είναι να παρέχουν μία σταθερή πορεία σε οτιδήποτε ρευστό, αέριο και υγρό, είναι το μοναδικό πράγμα που εμαθά από τη σχολή.Σημαντικός παράγοντας όμως είναι και οι ιδιότητες του ρευστού, αν αυτό πχ είναι πολύ καυτό μπορεί να κάψει το κανάλι μεταφοράς του και τελικά να το καταστρέψει.Τα περιθώρια λάθους όμως έχουν ελαχιστοποιηθεί γιατί το σχέδιο είναι σχεδόν τέλειο.Τα Faces μας είναι ξανά χαρούμενα και ο Father Time θα δείξει.Το Spells είναι το debut album των The Happy Hollows, μια μπάντα που θυμίζει λίγο από Yeah Yeah Yeahs και φυσικά είναι επηρεασμένοι από αυτούς αλλά και γιατί όχι σε κάποια σημεία από τους Sonic Youth και τους Pixies (τι διάολο έχω πάθει με τους Sonic Youth, αυτούς τους είχα σε αντίστοιχη μοίρα με τη ρετσίνα).Spells λοιπόν και έχω πάθει εγκεφαλικό με τα Silver και We Will Find You.Όσο χαζοχαρούμενα και αν είναι δε με νοίαζει γιατί κάτι τέτοιο χρειαζόμουν τόσο καιρό, κάτι τέτοια μου αφαιρούν από το μυαλό τις χαζομάρες πέρι έντιμου κοινωνικά βίου και άσε τον Lieutenant kai ton Second Lieutenant να φωνάζουν.Η δεσποινίς με το καρέ μαλλάκι και το ταυράκι, ο ψηλός μπασίστας και ο μπασταρδεμένος στα χρώματα και χαρακτηριστικά ντράμερ κατέκτησαν αμέσως τα κομπλεξικά αυτιά μου με τις παιχνιδιάρικες, γλυκές, ενεργετικές πολλές φορές έξω φρενών αλλά και sexy μελωδίες τους.Έχω έρωτα με τα γυναικεία φωνητικά, έχω έρωτα με τα αλλοπρόσαλα παιξίματα και πλεόν έχω έρωτα με τους The Happy Hollows και τουλάχιστον με 6 από τα 14 τραγούδια του δίσκου τους.Το EP που είχε προηγηθεί δεν έλαχε ιδιαίτερης αποδοχής ούτε από εμένα αλλά ο δίσκος αποτελεί μία μικρή επιτυχία για πολύ λίωσιμο νομίζω σε αυτούς που γουστάρουν feminine φωνητικά (εκτός του A Man, A plan, A Canal).Σκούπα, σφουγγαρίστρα, wettex και φύγαμε!Πόσο γκόμενα με αναγκάζεις να γίνομαι καμιά φορά ρε διαόλε.Δε με νοιάζει ούτε αυτό, εγώ ξαναξεκινάω.Καλή ακρόαση και καλή ξεκούραση σε όσους την έχουν ανάγκη.

Bαθμολογία:6,2 σαν άντρας - 8,4 σαν γυναίκα

5 comments:

Anonymous said... Nov 26, 2009, 7:55:00 PM

wraios file..ta les swsta

arrostia said... Nov 26, 2009, 8:45:00 PM

Γαμώ τους δίσκους-γαμώ τα ριβιού-γαμώ τα κανάλια.Λέω να το ξανασκεφτείς για το δώρο.Δεν επιστρέφονται τα Δώρα .

tiger said... Nov 26, 2009, 10:11:00 PM

"Πόσο γκόμενα με αναγκάζεις να γίνομαι καμιά φορά ρε διαόλε."
θεος.


για το δωρο συμφωνω με arrostia.

Soul Auctioneer said... Nov 27, 2009, 4:10:00 AM

Εκτός αν το δώρο ειναι μπλέ κάλτσες με εκπτωτικό κουπόνι μαζί, κράτα το κουπόνι και στειλε πισω τις κάλτσες.

Just sayin'.

nikisot said... Nov 27, 2009, 9:47:00 AM

egw krataw ayto gia to father time pou eipes giati etsi nomizw

Post a Comment